• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • page_banner

Introduce parechje specificazioni cumuni di guardrails municipali

Stu documentu introduce parechje specificazioni cumuni di guardrails municipali per facilità a selezzione di specificazioni appropritate secondu diversi ambienti.
A durata di una sola pezza di guardrail municipale hè generalmente fissata. Ogni guardrail hè longu 3 metri è hà 12 picculi tubi verticali. A colonna adopta un tubu quadratu di 80 * 80 mm, cusì a durata di un set hè 3,08 m. A diffarenza trà e diverse specificazioni hè principalmente l'altezza di guardrail municipale. L'altezza quì si riferisce à a durata da a cima di a colonna à a terra dopu chì a railing hè stallata. I seguenti altezze sò cumunimenti usati:
L'altezza di 0.6m guardrail hè 0.3m, chì hè principarmenti aduprata à l'entrata è l'uscita di garages è centri commerciali.
L'altezza di 0.8m guardrail hè 0.5m, chì pò esse divisu in attellu è attellu.
L'altezza di 1.0m guardrail hè 0.7m. Questa specificazione hè soprattuttu utilizata per e strade in cumunità, scole è parchi.
L'altezza di 1,2 m di guardrail hè 0,9 m. Hè principarmenti utilizatu per e strade municipali è e strade urbane per impediscenu i pedoni di attraversà è bluccà e luci di e strade opposte.

Ciò chì deve esse attentu à a stallazione di guardrail in l'ingegneria di u ponte

Durante a custruzzione di guardrail di u ponte, hè necessariu di capiscenu accuratamente i dati di diverse strutture, in particulare u locu precisu di diversi pipelines intarrati in u subgrade. Ùn hè micca permessu di causà danni à e instalazioni sotterranee durante u prucessu di custruzzione. Quandu a colonna hè spinta troppu prufonda, a colonna ùn deve esse tirata fora per a correzione. U so fundamentu deve esse tamped novu prima di guidà, o a pusizione di a colonna deve esse aghjustata. Quandu si avvicina à a prufundità durante a custruzzione, a forza di martellamentu deve esse cuntrullata.
Eccettu chì i fasteners è i bulloni di espansione sò galvanizzati à caldu, altri cumpunenti di u guardrail di u ponte sò galvanizzati à caldu prima di rivestimentu di plastica. A linea punteggiata in a figura hè a curvatura di a piastra di cunnessione. A resistenza di grounding di a reta di l'ughjettu anti caduta hè necessaria à esse menu di 10. Sè ùn falla à scuntrà i bisogni, a quantità di azzaru angulu di u corpu di terra pò esse aumentata. A distanza di l'acciaio d'angolo hè 5M è cunnessu cù l'acciaio pianu. Quandu a fine di ogni reta di l'ughjettu anti-caduta hè messa in terra, a rigidità lucale è a lunghezza di l'acciaio d'angolo deve esse sottumessi à e quantità reali in situ.
U guardrail di u ponte hè u prughjettu di stallazione di e instalazioni di ponte è autostrada è una parte impurtante di a qualità di l'apparenza di u ponte è l'autostrada. A qualità interna di guardrail di ponte anti-collisione si trova in a materia prima è u prucessu di trasfurmazioni, è a so qualità di l'apparenza dipende da u prucessu di custruzzione. Duranti a custruzzione, duvemu attente à a cumminazzioni di a preparazione di a custruzzione è u cunduttore di pile, constantemente riassume l'esperienza è rinfurzà a gestione di a custruzzione, in modu à assicurà a qualità di a stallazione di guardrail di ponte anti-collisione.

Pudemu persunalizà campioni per voi per verificà, aspittendu per riceve a vostra dumanda.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021